Pensión non contributiva de invalidez

Documentación

  • Solicitude (Ver formulario)
  • Fotocopia compulsada do DNI e NIF do/a solicitante e demais membros da unidade familiar 
  • Fotocopia compulsada do DNI e NIF, se procede, do representante legal e acreditación da representación legal. 
  • Libro de familia no caso de que houbera menores. 
  • Certificado de empadroamento e residencia especificando o tempo que leva residindo. 
  • Certificado do nº de convivintes. 
  • Fotocopia do certificado de minusvalía ou informes médicos compulsados. 
  • Xustificantes de ingresos do/a solicitante e da unidade de convivencia: nóminas, certificados das pensións, de prestacións de desemprego, fotocopia da declaración da renda ou certificación negativa, declaración xurada,etc. 
  • No caso de persoas estranxeiras fotocopia do pasaporte ou tarxeta de residencia, permiso ou outro xustificante tanto da residencia actual como dos períodos alegados.

Lugar de presentación:

  • Servizos Sociais Comunitarios do domicilio da persoa solicitante
  • Departamentos Territoriais da Consellería de Traballo e Benestar 
  • Polos medios previstos no artigo 38.4 da Lei 30/1992, do 26 de novembro.

Prazo de presentación:
Durante todo o ano.

Sede electrónica

Trámites en linea, tablón oficial, carpeta ciudadana...

 

Canal Culleredo

Emisiones en directo y material audiovisual.

 

Teléfonos de interés

  • Ayuntamiento981.677.777
  • A Escada981.664.452
  • C.F.Pablo Picasso981.664.204
  • Centro de información a las mujeres (CIM)981.654.570
  • Centro municipal asociativo981.652.122
  • Conservatorio de Música981.667.798
  • Edificio usos múltiples981.665.597
  • Policia Local981.677.755
  • Protección Civil981.651.879
  • Servizos sociales de O Burgo981.654.570
  • Servizos sociales de Vilaboa981.660.079
  • Villa Melania981.650.077

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