O Concello de Culleredo loitará por garantir a mobilidade dos seus veciños. A anunciada decisión da Xunta de Galicia de abandonar o proxecto de ampliación da ponte do Burgo, que proporcionaría fluidez na circulación entre Culleredo e Cambre, non satisfai para nada ao alcalde, Julio Sacristán, que solicitou unha entrevista coa directora xeral de Infraestruturas para abordar o futuro desta prometida actuación.
O rexedor considera "imprescindible" a ampliación dun carril máis na ponte do Burgo, dado que máis de 13.000 vehículos ao día diríxense á Costa da Tapia, a Cambre e ao acceso á Autoestrada, resultando insuficiente o ancho actual da ponte para dar saída a esta cantidade de coches. Isto provoca retencións importantes no chamado cruzamento de catro camiños no Burgo (intersección da avenida de Galicia coa costa dá Lonxa) e na avenida Juan Carlos I, impedindo a circulación fluída nestas rúas.
Ante o atraso na construción da Terceira Rolda, na posta en servizo da Vía Ártabra e a súa conexión coa AP-9 e a conexión coa Autovía A6, á que algúns veciños de Cambre opúñanse e a Xunta aínda non definiu o proxecto de conexión, que aliviarían o acceso polo Burgo a Cambre e á autoestrada, resulta "aínda máis necesaria" a ampliación da ponte sobre a ría.
O Concello de Culleredo entende que as dificultades económicas podan demorar a licitación e execución da obra nun ano, pero considera que non se pode renunciar á execución dunha obra fundamental para que funcione correctamente o tráfico no Burgo, en Juan Carlos I e na Costa dá Tapia. "Renunciar á execución desta obra só conducirá a un agravamento e colapso da circulación para os usuarios destas vías", sostén Sacristán, á vez que apunta que aínda que se trata dunha obra sinxela e de escaso custo orzamentario, solucionaríanse os problemas de mobilidade dos veciños na zona.
O Concello de Culleredo non pode compartir as declaracións dalgúns políticos nestes días, con responsabilidades municipais, dicindo que se opoñen a mobilidade dos cidadáns e sobre todo nunha obra como esta, de escaso custo para o beneficio que pode producir para todos.
O alcalde espera agora atopar unha resposta satisfactoria na entrevista coa directora xeral, incluíndo os prazos de execución. No entanto, o Concello de Culleredo xa traballa nun escenario alternativo, coa Xunta suprimindo o investimento nesta infraestrutura.
Se o resultado da reunión non é o óptimo para os intereses da mobilidade dos cidadáns, o goberno local, no seu defensa polos veciños, estudará adoptar medidas que prioricen o tráfico da Avenida da Coruña cara a Cambre e á inversa, penalizando o da Avda. Juan Carlos I mediante a instalación de semáforos en dirección a Cambre. Desta forma, mellorarase o tráfico en Alexandre Bóveda e Avda. da Coruña e evitarase o colapso do cruzamento de catro camiños.
Todos os estudos realizados para o Plan Xeral de Culleredo, conclúen que existe unha moi deficiente mobilidade entre os Concellos de Culleredo e Cambre a pesar do seu colindancia, xa que só existen 2 conexións e as dúas deficientes: ponte do Burgo e cruzamento regulado con semáforos en Sigrás (Nacional 550) por iso é polo que o Plan Xeral de Culleredo contemple para mellorar a conectividad con Cambre, tres actuacións:
- Ampliación carril na ponte sobre a Ría doBurgo.
- Construción dun paso superior na N-550 en Sigrás.
- Construción dun novo viario pola Marisqueira, desde Almeiras á Barcala, sorteando a vía do tren e o río Mero-Valiñas.