Documentación a presentar:
- Solicitude (Instancia normalizada dirixida ao Sr. Alcalde) (Ver formulario)
- Fotocopia do DNI do/a solicitante ou permiso de residencia en caso de estranxeiros.
- Fotocopia do carné de conducir do/a minusválido/a ou o do seu representante legal no caso de que aquel/a non poida conducir.
- Fotocopia da documentación do vehículo a nome do/a minusválido/a ou no seu defecto a nome do/a representante legal.
- Declaración xurada do/a conductor habitual do vehículo cando non é o/a propio/a interesado/a.
- Fotocopia do certificado de minusvalía expedido pola Conselleria correspondente ou no seu defecto aportaráse certificación do INSS no que se especifique a minusvalía que padece (non se admiten certificados médicos).
- Fotocopia do xustificante de pago do último recibo do Imposto Municipal de Vehículos de Tracción Mecánica (ou documento que acredite non ter a obriga de pagalo).
Prazo de presentación:
Durante todo o ano.